world war z

entry166 galeri
    41.
  1. 3d olarak seyrettiğim en iyi aksiyon-gerilim filmi.

    Filmin senaryosu çok iyi olmasada çok iyi gerilim sahneleri vardı. Pepsi reklamına herkes götüyle güldü.
    0 ...