ben pink floyd dinine mensubum, inancım gereği günde en az 10 kere pink floyd dinlemem lazım. inancım bireyselliği değil toplumsallığı savunur. yani pink floydsuz bünyelere bu ulviliği enjekte etmek, benimsetmeye çalışmak, cimdiklemek,
kulağına zorla kulaklık takıp mp3 playerdan pink floyd dinletmek kutsal görevim. isteyen
pink floyd dinler isteyen dinlemez, ama benim pink floyduma saygı duymak zorundasın.
hepimizi pink floyd yarattı, inanmak zorunda değilsiniz ama saygı duymak zorundasınız,
ayrıca pink floyd yaratmadı diyorsanız da bunu kanıtlamalısnız , bakın kanıtlayamıyorsunuz işte, gerçekleri biliyorsunuz ama işinize
gelmiyor, neyse. inancım gereği pink floyd mabetlerinde günde 10 kere pink floyd hoparlörden yüksek sesle dinletilmeli tüm
halka, dinleyen halktan isteyen gelir isteyen gelmez, biz kimseye zorla gel diyor muyuz?
hayır, sonuçta herkes kendi ateşini kendisi hazırlar. vezüv'ün azabından korkmayanlar
pink floyd dinlememeye devam etsinler bakalım, gerçekler açığa çıkar elbet. asıl değinmek istediğim şu, benim inancıma göre
pink floyd mabetlerinden halka günde 10 kere pink floyd dinletisi yapılması gerekiyorken
bugün inancımı malesef yaşayamıyorum,neden? çünkü inancımı yaşamama izin
vermiyorsunuz, inanca saygınız yok.