Para ver eylem yapsınlar, para ver cinayet işlesinler... Birde gençleri hapçı yap bedavaya örgütçülük yaptır felsefeleri vardır! cezaevine keleş sokamadıkları için ölüm orucu falanda yapar bunlar! sosyalizm hayali çok güzel lan...
O değilde işsiz güçsüz militanlarınızı nasıl besliyorsunuz? hani uyuşturucu ticareti yok, fuhuş yok... illegal hiçbir bok yok, kapitalist canavarlarla abd ile dirsek temasınızda yok! "nereden geldi bu para en iyisi sorma" cartel'e mi bağladınız lan yoksa?