meclise giren 549 kisiye göre daha kaliteli, daha bilgili oldugu icin türk halkinin alismadigi bir vekildir.istanbulda oy kullanamadigim icin üzülmemin nedenidir.bir takim kisilerin sürekli bok attiklari kisidir ayrica.yillar sonra mecliste bir sosyalist görmek sevindiricidir.