her durumda itiraz edecek insanları başka bir deyimle genç hıncal uluçları gözler önüne seren kişi. şimdi arkadaşım dünkü maç neydi? adı üstünde hazırlık maçı. ilk kez ulusal takıma çağırılan isimler vardı, onlar için düzenlenmiş olması muhtemel bi maç yani. e adam haliyle alakasız insanlara şans verecek maçta, 11 değişiklik hakkının tamamını kullanacak isterse. tüm yıl kenarda oturan adamı da oynatacak, ligin en değerli oyuncusunu da. varsayalım dünkü maçta ulusal takım ideal 11 iyle çıktı, 5 attı geldi. bu seferde o kadar genç varken niye hala eskileri oynatıyo, yok efendim bu maçta oğuzhanı oynatmıyacak da hangi maçta oynatacak gibisinden laflar işitecektik belli kesimden.
abdullah avcıyı sevmem, ulusal takım için yetersiz bulurum ama yapılan yorumları görünce dayanamadım.