maç sonu açıklamasında ''altyapı sorunu var bir kerem. yoğsa bende hiç bir sorun yoh, takımlar altyapı oyuncusu çıkarmıyor amuğakoğum'' diyecek kurt hoca..
milli takımın altyapı oyuncu yetiştirme yeri olduğunu söyleyen hangi beyinsizdi lan ? çıksın buraya..