beşar esad

entry1791 galeri
    343.
  1. bu adam kolay kolay gitmez taaa 3 yıl önce demiştim.. ama bazı yavşaklar 2 kez höt yaparsak kedi gibi kaçar demişti..

    bu adam kaddafiye,mübareke,saddam a benzemez çünkü harem kurmadı, çocukları milletin karısını kaçırmadı, halkı tarafından desteklenmezse 2 yıldır düşmüştü.

    haa bu arada bu adam gidene kadar çogu kişinin kelesinide götürür öldürmek manasında değil çoğu meslektaşını ülkesine rezil edip iktidardan düşürür.

    ama anlayan yok..

    not: bu adamı günahım gibi sevmem yazdıklarım sadece objektifliğimden geliyor..

    edit: 4 temmuz itibariyle gitsin diyen mısır devlet başkanı ve katar emiri gitti..

    yani yazdıklarım dogrulanıyor.
    0 ...