bu adam kolay kolay gitmez taaa 3 yıl önce demiştim.. ama bazı yavşaklar 2 kez höt yaparsak kedi gibi kaçar demişti..
bu adam kaddafiye,mübareke,saddam a benzemez çünkü harem kurmadı, çocukları milletin karısını kaçırmadı, halkı tarafından desteklenmezse 2 yıldır düşmüştü.
haa bu arada bu adam gidene kadar çogu kişinin kelesinide götürür öldürmek manasında değil çoğu meslektaşını ülkesine rezil edip iktidardan düşürür.
ama anlayan yok..
not: bu adamı günahım gibi sevmem yazdıklarım sadece objektifliğimden geliyor..
edit: 4 temmuz itibariyle gitsin diyen mısır devlet başkanı ve katar emiri gitti..