şöyle haber sitelerinde okuyucuyu yorumlarını okuyorum, sözlükte yorumlara bakıyorum da bizim ülkemizde insanların hepsi teknik direktör buna kanaat getirdim artık.
lan biri çıksın desin ki "ulan gerizekalı kardeşim, yabancı kontenjanı belli, yerli oyuncu kontenjanından koca ülkede kimi alacaksın?" demiyor. lan bizim memleket ronaldo messi ile dolu da biz mi bilmiyoruz?
abi ben her zaman söylüyorum; lucescu gibi bir teknik direktör bu ülkeden iki kez kovuldu. neden? hepimiz teknik direktörüz ya amına koyim.
alper'e gelince, iyi topçu, bir kere teknik ve süratli yani kumaşı iyi bir kere... iyi hocalarla çalışacak, fatih terim ile çalışacak, scott piri ile çalışacak, etrafında drogba, sneijder, selçuk gibi üst düzey futbolcular olacak. yani zaten iyi olan bir futbolcu alper, şımarmadığı takdirde çok daha iyi olacak.
o yüzden hazımsızlık yapmanın, trollenmenin lüzumu yok.