yabancı sınırlamasının değil 5'e düşmesi, 7'ye çıksa daha iyi olacağını gösteren bir diğer futbolcu. türk futbolcuların kafası rahat. türkiye'de kalıp paraya para demiyorlar. sen futbolcu yetiştirmeyi, altyapını, eğitimini güzelce yap milli takım gelişir zaten. sen 7'ye çıkar yabancı sınırlamasını, takımlar avrupada daha fazla başarı gösterir zaten. sen çıkar 7'ye yabancı sınırlamasını, türk futbolcular türkiye'de kalmaktansa başka ülkelere gitsinler. ptt liginde şurada burada oynayacağına; almanya, fransa, italya ikinci liglerine gitsin en azından. orada kendini geliştirsin, oranın futbolunu öğrensin. milli takıma da katkısı olur geliştirirse.
bu ne amk alper potuk'un değerine gel sen. bu görüşlerim fenerbahçe ve beşiktaş'ın olası bir türk oyuncu transferinde oluşacak ütopik rakamlar için de geçerlidir.