filmlerinın dünyadan ve sinema tarihinden her yerden kaldırılması gereken seri. kitapları ne kadar mükemmelse, filmleri o derece içler acısıdır. malesef sırf izlediği için kitapları okuma zevkini tadamamış bir nesil var aynı zamanda, üzülüyorum onlar için.