buraya gelmeden önce herkes cehennem olduğundan bahsediyordu ama taraftarımızdan özür dilerim, fazla bir şey kaçırmadılar. sıkıcı bir maçtı sadece. cumartesi bizim stadımıza gelin ve gerçek taraftarı hissedin
demiş futbolcu.
birisi şuna hatay'da ölen vatandaşlarımız sebebiyle fenerbahçe taraftarının kareografi ve diğer şovları iptal ettiğini söylesin.
edit: doğru söze bile eksiler geliyor arkadaş. "yeak yha drogbamız doğru demiştir öyle bir şey yok hem taam mı."
edit2: yazar hayatım boyunca yemediğim eksi oyu yedim, nasıl bir fanatiklik bu arkadaş hiç mi olumsuz yorum yapamayacağız rakip takım futbolcusuna?? ne bir hakaret ne bir küfür var halbuki, ilginç.