instagram hesabından : '' Buraya gelmeden önce herkes cehennem olduğundan bahsediyordu ama taraftarımızdan özür dilerim, fazla bir şey kaçırmadılar. Sıkıcı bir maçtı sadece. Cumartesi bizim stadımıza gelin ve gerçek taraftarı hissedin. '' yazmıştır.
dip not : gelmez miyiz aşkımızın yanına gelmez miyiz ?