reyhanlı saldırılarından dolayı suçlanan adamdır.. ARkadaş insanda biraz mantık olur yahu.. Adamların içinde savaş var.. diğer taraftan israilli itlerle boğuşuyorlar.. Bu kadar olay üstüne bir de türkiye ye mi saldıracaklar..? Yani sen birisiyle kavga ederken yoldan geçen herhangi birine saldırıp 2 kişiyle dövüşmek mi istersin..Kimse istemez böyle birşeyi.. Ayrıyetten basbas bağıran adamdır.. sorun bizim sorunumuzdur.. Kimse dışarıdan müdahele de bulunmasın diye.. bu bizim çözmemiz gereken bir süreçtir diyor.. Ve açıklama da yaptılar patlayan bombalarla hiçbir alakaları olmadığına dair.