beşar esad

entry1791 galeri
    328.
  1. amerika'nın iti olmadığı için hakkında çeşitli iftiralarda bulunulan, kendisine kardeşim diyen insan tarafından bu aralar kalleş ilan edilen, her şeye rağmen ülkesini seven ve ülkesinde yaşayanlar -nankör olmayanlar- tarafından da sevilen bir adamdır.

    -bizim başbakanımız gibi etrafında 70 tane korumayla dolaşmaz. tam tersi korkmadan halkın içine girebilir.
    -en ufak bir eleştiride çirkefleşip ananı da al git, kelle ve benzeri söylemlerde bulunmaz.
    -ülkesinin topraklarını satmaz.
    -alevi sünni şamlı laskiyeli ülkesindeki vatandaşları bu gavurdur bu perdesiz eve benzer diyip ayırmaz.
    -kendisi alevi olmasına rağmen onunla birlikte yönetimde görev alan çoğu sünnidir. o yüzden alevi- sünni çatışması emperyalist devletlerin öso aracılığıyla ortaya çıkarmaya çalıştığı bir şeydir. aynı sorun şimdilerde hatay'da da ortaya çıkarılmaya çalışıyor.
    -başka ülkelerin iç işlerine karışmaz.
    -basını sansürlemez.
    -diktatör müdür? evet. ama amerika'nın köpeği değildir, hain değildir, katil hiç değildir!

    adına çoğu kişi tarafından konserler verilir. suriye halkı sokaklara çıkıp kendisine sevgi gösterilerinde bulunur. onu sevenler, destekleyenler sevmeyenlerin katlarca fazlasıdır. esad'ı sevmenlerin çoğu da öso'nun parayla satın alınmış hainleridir ki bu hainlerin çoğu tecavüzcü, uyuşturucu kullanmış, hırsız yani kısaca pislik adamlardır.
    yine de rte tarafından hain, cani olarak gösterilmeye çalışır.

    -sevgili rte sen önce kendi ülkendeki yaraları sar. bırak da suriye'nin başında kimin olacağına suriye halkı karar versin!
    0 ...