şu anda fenerbahçe'nin orta sahasında cristian-meireles-topal-emre-selçuk-salih-topuz-sezer var.
eğer sezon sonunda aykut kocaman ile birlikte cristian-meireles-selçuk-topuz-sezer gitmezse alper'in transferi boşa yapılmış olacak.
(bu 5 adamın gönderilmeyeceğini tahmin ederek) bana kalırsa eskişehir ile sözleşme yapsın fenerbahçe; ama 2014-15 sezonundan itibaren geçerli olacak şekilde. 1 yıl daha alper gelişsin, biz de orta sahadaki gereksizlerden kurtulalım.
hem yabancı sınırlaması falan gelecek diyorlar, alper şu anda türkiye'de en kaliteli genç yerlilerden biri. selçuk inan ve hamit altıntop'tan sonra ne yapıp edip onu fenerbahçe'ye getireceklerini düşünüyorum bir şekilde.