iyi futbolcu. ama onun da gelişmesi lazım. bir fenerbahçe'li olarak bu adamın ederi en fazla 4 milyon euro. 1 lira fazla verenin aklını sikeyim. kendi adıma yorumum bu. ama bize gelir ama cim bom'a gider bilmem fakat ne kadar katkı yapar o da bir muamma! sonuç olarak genç bir adam, gelişebilir. haa harbiden galatasaray'lı ise bize gelmesin, veya şöyle diyeyim işi sikiştireceğine makul bir rakama anlşatırsın gs ile kulübünü. nokta.
yani bize gelirse takla falan atmam ama taze kan olur mu, olabilir!
edit:1 milyon euro'da es-es'in hakkına veriyorum, 5 milyon uyar. bir tl fazlası etmez.