alper potuk

entry1238 galeri
    189.
  1. beşiktaş maçında canlı izledim. sahada geziniyordu. bugün de bir 20 dakika baktım isteyince oluyormuş. sonradan ne yaptı bilmem. bence kendisi seneye galatasaray'da. ama nereye giderse gitsin faydalı olacağı aşikar.

    galatasaray'da iki maçtan birinde oynar gibi geliyor bana. forma için cayır cayır rekabet etmesi gerekecek ki bu da gelişimi açısından önemli. en geç iki sene sonra hamit'in yerini alır.

    fenerbahçe'de şimdiki haliyle onbir oynar heralde. büyük takım gazıyla iyi de oynar. ama kendisini saçma sapan bir rotasyon sisteminin içinde 7 hafta kulübeye tıkıldıktan sonra sahaya sürülüp iyi performans göstermesi beklenirken bulabilir.
    hayırlısı tabi.
    0 ...