Türkiye liginin yokluğunda mario götze ya da eden hazard kabul edilecek yakında. Tamam iyi futbolcu. Galatasaray da da , fenerbahçe de de oynayabilir ama 9 milyon euro nedir allah aşkına. Amrabat , tabata ve mehmet topuz nasıl o paralara değecek futbolcu değilse bu da öyle. 5 milyon euro dan bir kıl fazla etmez. O bile tartışılır yani.