bir keresinde avcılar zincirlikuyu hattında yine her zamanki gibi kalabalık bir ortamda bindik metrobüse. arkalardan bir koku geliyordu en başta çözemedik ama sonradan anlaşıldı ki bu koku önlerden sağ taraftaki tekli koltukta kendi başına sızmış kirli mi kirli bir abimizden geliyodu herkes klasik bir şekilde eline geçirdiği peçete çabut ne varsa irenmeye başladı bu abimizden ama gerçekten çok ama çok ağır bir kokuydu . sokakta yaşıyordu belli ki bu abiyi daha sonraları da gördüm duraklarda falan yine sızmış bir şekilde .