ayça_22'nin artık oturum açamayacağı program olmıştur.. nice anıarı, aşkları, kavgaları, hava atmaları, janjanlı nickleri alıp gitmiştir.. insan üzülüyor gerçekten bir zamanlar o dönen yeşil adamları görünce heyecanlandığını düşününce, 100x100 boyutunda avatar koymanın verdiği mutlulukla, ayça_22yle gülüp eğlenince.. o mesaj gelince 'dırıdıd' diye çalan zili duyunca.. ah ah.. live messenger, kısaca emesen...