115.
-
şimdi eksiler art arda gelecek biliyorum ama ballı bir topçudur.
keşke arsenal'deki herkes senin gibi, bir sezonda çok formda oldu diye manu'ya gidebilse de şampiyonluk yaşasa.
ve manu'ya 29 yaşında gitti. öyle erken parlayıp falan da değil. şişirilmemeli.
burak trabzonda 30 gol atıp 27 yaşında galatasaraya geldi 20 golde şu an.
benzetme doğrudur kişiler farklıdır orası ayrı.
burak bir de 7 gol falan attı şampiyonlar liginde yanılmıyosam.
Edit: burak eksi noktası.