küçükken babama ne kadar da kızarım arka arkaya içtiği için bu mereti. hatta çocuk masumluğuyla nefret dahi ederdim ondan. sonra bir gün zamlara sinirlenip sigarayı bıraktığındaysa nasıl mutlu olmuştum. hemen hemen 16 yıldır içmiyor. ama işin en boktan yanı ben başladım sigaraya. küçükken en nefret ettiğim şeye. şimdi günde bir paketten fazla tüketiyorum. ekonomik olsun diye tütün denedim. olmadı e-sigara denedim, olmanın yanından bile geçmedi. anlayacağınız çok sinsi bi düşman kodumun şeyi.