bu yazıyı babama yazdım

entry1576 galeri
    1169.
  1. babacığım, mühendislik okumak hakkaten çok zor, hem mühendisler illa ki bir sene geç bitiriyor okulu, bu kötü birşey değil.kendini alıştır şimdiden olur mu?
    0 ...