Sevmeyenin hic sevmedigi, sevenin de toz kondurmadigi bir yazar. Aslinda isin ozeti de bana gore odur ki adam sadece yazar.
Yok efendim bi kitabinin yarisinda otsbir cekmekten bahsediyormus resmen. Evet, aci gercek o ki sen de o kitabin ilgili kismini okumus oluyorsun. Ve bir adam cektigi otsbiri bile sana okutabiliyorsa kabul edilmeli ki yazardir o adam.
He bir de bu otsbir muhabbeti gecen kitabi hayatinin hit kitaplari arasinda tegleyiveren kadin kesim var ki onlar daha fena.
Adam yasamis(veya yasiyor gibi yapmis) ve yazmis. Oyle veya boyle de ifade etmis neler hissettigini yasanmisliklarinda hayatinin.
Bana gore yetenekli bir ayyastir Bukowski ve bu kombonun tum nimetlerinden yararlanmis ve yararlandirmistir ona dokunabilenleri de...