Sözlüğe telefonla girdiğim için Yeni tasarımda sorunlar yaşıyordum. Belki bir ihtimal çözer diye zall'a mesaj attım. Mobilde yaşanan sıkıntıları özetledim. 1-2 dakika geçmeden cevap geldi, birkaç çözüm yolu önerdi. Denedim ama olmadı, resimli olarak yaşadığım sıkıntıları anlattım. Mobil versiyonda nelerin eksiklik yarattığını sordu, pc versiyonunda olup mobilde olmayan bütün özellikleri sıraladım.
Kısa sürede yenilikleri mobil versiyona uyarlayacağını söyledi. Siklememezlik yapmadı hiç, tahmin edilenin aksine o da bizden biriymiş. Teşekkürler zall.