bütün aletler sağlaklara göre düzenlendiği için zaman zaman sıkıntı çekmek ve halk arasında sağını kullan evladım günahtır ya da hadi ya sen şimdi zeki misin cümleleriyle karşılaşmaktır.
okulda sıra konusunda azıcık sıkıntınız olabilir belki ama olur o kadar da.
asıl sorun cezve.
evet bu cezveleri sağ eline almadığın müddetçe düzgün dökemiyorsun. kahve tam köpüklü olamıyor.
yani şahsen solak olmakla ilgili tek sorunum bu.