oturdum. sigarayı bıraktım, artık canım da çekmiyor. aklımda iki kişi konuşuyor. biri soru sordu. öyle düşünüyorum işte.
--spoiler--
'' alemin enayisi sen misin ? ''
'' ne alaka ya ? ''
'' oğlum, adam fanatik fenerbahçeli... zamanında ayarı vermişsin, şimdi gelmiş fake nick ardından sana saldırıyor. ''
'' eee ? ''
'' diğeri içeride ve dışarıda üniversite okumuş, iş güç sahibi olmuş ama insanları ünvanıyla kıran, düşüncesizin biri... gitmediği zirveye gidenlere çirkin, haksız laflar atıyor. ne bekliyorsun ki böyle birinden ? ''
'' eee ? ''
'' yahu, alemin enayisi sen misin diyorum ya. alttan alıyorsun, susuyorsun, tepene biniyorlar yıllardır. seni tanımadan etiket yapıştırıyorlar. s..tir et be ! sana yazık değil mi ? ''
'' haklısın. ''
'' haklısın deme. fenerbahçe fanatiğinin canını sık. fake nickler ardına saklanıp zirvelere giden masum insanların canını sıkanların peşini bırakma. sen de kır, susma be adam ! ''
'' fersah fersah uğraş diyorsun yani ? ''
'' hiç durma ! ''
'' haklısın. ''
--spoiler--
derdim var. yüzüne gülüp arkandan konuşanlarla, fatih terim' e çemkirip raul meireles' i koruyanlarla, yurtdışında yüksek lisans yapmış ama insanları kırmadan iletişim kurmayı öğrenememiş şahıslarla derdim var. mümkün olduğunca üsturuplu, mümkün olduğunca seviyeli biçimde de onlarla uğraşacağım. biraz da ben sıkılacağıma onlar sıkılsın.
sözümden dönmem mi ? yıllardır neler neler yapan, söyleyen birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü ve daha bir sürü nesil yazar gördüm. hatalı olup da zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalıştılar.
ben sözümden dönmüşüm çok mu ?