kendisine saldırmışlığım yoktur. durup dururken gelip iki adet saygısızca nick altı yazmıştır bana. neden bilmiyorum. karşılık olarak kendisine yazdığımda, fakesin!! elini hulk gibi bükerim!! saygısızlığı bırak falan diyor. saygıdan bahsediyorsan bana 'liseli' diye nick altı yazma, benim nick altıma 'fake hesabımdır silebilirsiniz' yazma. saygı beklenmez, saygı kazanılır. bunu unutma. hem bana saldır hem karşılık gördüğünde çıldır ve beni saygısızlıkla suçla? bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
çok ünlem koyunca haklı olmuyorsun. ünlemle olsa bu işler...