yüksek derecede bağımlılık yaptığı doğru olan meret ama yılların içicisi iseniz ve son 2-3 gündür bir dalın yarısına zor geliyorsanız mideniz bulanıyorsa ben ne sikim bi adamım diye kafanızı kurcalar durur.
o yüzden bağımlı olup da etkilerini görmek en iyisi,böyle içmek isteyip içemeyince insan delikanlılığında eksiklik hissediyor falan daha zor.