yaftalama konusunda master yapmış hemcinslerimin ( belirtmekte fayda var, sözlük abaza kaynıyo lan!) son yaftalama çalışmasına konu olmuş ifade.
kızların bu yaftalamalardan kurtulması neredeyse imkansızdır. çünkü ''kedi uzanamadığı ciğere mundar'' dermiş, mantığı türkiye de inanılmaz derecede rağbet görür. bizde ki erkekler de kızlara ulaşamadıkları zaman sürekli yaftalarlar.
- abi, geçen teklif ettiğin kız ne dedi?
+ kabul etmedi.
- niye?
+ kezban işte.
- abi, beğendiğin bir kız vardı ne oldu o ?
+ olmadı, abi.
- niye?
+ kaşarın çıktığı varmış.
yani çıksanız kaşar/orospu, çıkmazsanız kezban olursunuz. bu yüzden bunlara takılmayın ne yapmak istiyorsanız onu yapın.