tanımadığım etmediğim halde gelip nıck altıma pislemiş yazar.argümanlarıda galatasaraya sataşıyormuşuz.bunu diyen adam her allahın günü fenerbahçeye sataşmaktadır.adama sorarlar sen kimsinde başkalarını eleştiriyorsun.
not:bu entryde şikayet et sildir tamammı?çünkü bu entry silindiği zaman amacına ulaşmış olacak.mesajı aldın sen.