didier drogba

entry3413 galeri
    1831.
  1. adamdır, adamın hasıdır. lakin madrid maçının bazı önemli anlarında, kilit anlarında bencillik yapmıştır. bir pozisyonda kaleye insanlık için uzak, drogba için yakın bir mesafeden yaradana sığınıp vurmuştur. fakat orda vurmak yerine hemen solundaki şınayder'e yuvarlasaydı, şınayder o topu (adım gibi biliyorum) pes tabiriyle; ölü yaprak vuruşu'yla asardı köşeye.

    sonracığıma son dakikalarda kazanılan frikik.. sanırım bunu konuşmaya bile gerek yok. o bölgelerdeki frikikler selçuk'undur abi, bunu ben mi söylemek zorundayım? ben ki fenerbahçeli bir adamım, en son bana düşer amk. bunun fatih terim'i var, hasan şaş'ı var, ümit davala'sı var, galatasaray taraftarı var.. bana mı düşüyor bunu söylemek? o topa niye drogba vuruyor aga? selçuk çocuğu koyardı ordan. ama yok, ben atacağım dedi baba. egosuna yenik düştü bence.

    benim yorumlamam bu gadar, hadi hayırlı işl..
    0 ...