gerizekalı mısınız lan? aynı maçı mı izledik? benim bugün gördüğüm drogba burak denen kabıza, eboue ye gollük paslar atan adamdı. sahada galatasaray adına meloyla birlikte en iyi oyuncuydu. nerenizle izliyorsunuz şu maçı? ya da daha ne bekliyorsunuz bu adamdan?