Emperyalistlerin tarafını tutan türkiye tarafından diktatör ilan edilen kişi. Tayyip'in "esad kardeşim" diyerek türkiye'de ailece karşıladığı şimdilerde can düşmanı. Sen kardeşim dediğin zaman yine aynı rejim vardı sayın tayyip şimdi ne değişti ? Ortadoğu projesi kapsamında devrilmeye çalışılan, rusya ve çin desteği ile ayakta duran lider. Bir saddam örneği olacağı düşünülüyordu fakat halkı onu satmadı. işin özü esad yanlış adam değildir. Halk adına düzenlemeler yapacağı yönünde sözler verdiği halde hala şiddete başvurulmuştur. Pek haksız bulmuyorum.