florikasid

entry27 galeri
    20.
  1. ben rap müzikten pek hazzetmem ve dinlemem de zaten fakat bu yapılan şarkının güzel olduğunu söyleyebilirim. sonuçta türkiyede çok kişi rap yapıyor ve içlerinde sağlam adam yok. hakikaten yok. hani sanki biraz yayılsa bu şarkı, çok güzel yerlere gidecek gibi. * özellikle açıp da dinliyim diyebileceğim bir şarkı değil ama bu güzel olmadığı anlamına da gelmez zaten. rapçi kafasında yazıyorum, "süper olmuş kanka beatlerin dert görmesin yepp"
    bu arada mode xl benzettim.
    0 ...