giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
dhkp c
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
968
↓
galeri
358.
o c nin neden ayrı olduğunu senelerdir bilmiyorum ve bundan şu anda utanmıyorum. her an utanıp ezilebilirim.
edit: eksilemek yerine şu anlama geliyor canım kardeşim diye bir bilgi verseniz daha güzel olmaz mıydı? çünkü ben çok ciddiydim:(
siryus blek
18.03.2013 02:20
0
...
şikayet et
#19035418
kaydet