giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
florikasid
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
27
↓
galeri
19.
beğenmeyenlerin eleştirilerini iki kere saygısız ve yıkıcı bir üslupla üzerine yağdırılmasına maruz kalmış yazar arkadaş.
müzik tarzı kendi müzik zevkime dahil olmamakla beraber çokta kötü olmadığını düşünmekteyim.
bence devam etmeli.
ne cabuk bitirim oldun be anam
14.03.2013 18:54
0
...
şikayet et
#18996330
kaydet