florikasid

entry27 galeri
    19.
  1. beğenmeyenlerin eleştirilerini iki kere saygısız ve yıkıcı bir üslupla üzerine yağdırılmasına maruz kalmış yazar arkadaş.
    müzik tarzı kendi müzik zevkime dahil olmamakla beraber çokta kötü olmadığını düşünmekteyim.
    bence devam etmeli.
    0 ...