yolladığı youtube bağlantısı ile dinledim yaptığı işi gayet güzel. çıktığı yolda başarılar diliyorum kendisine. 28 yaşında rap müzik sevdalısı bir arkadaşıyım bende.
tarzı abdulrhyme kokuyor ki bende o adamın tarzına hastayım. Böyle işlerin destekçisiyim her zaman. Umarım bir kerhane olan yeraltında sesini duyurabilir ve işini iyi yaptığı sürece iyi yerlerde durabilir.
ayrıca Ne kadar çok mesaj o kadar çok kitle diyorum kendisine.
ekek: ya bu yukarıdaki mesaj sözlük mesajı değil... kendisinin dinleyiciye vereceği mesaj. lirikalite yani. *