adamın dibi

entry57 galeri
    34.
  1. Bana tam da 'yüz karasısın' der gibi geliyor, 'en aşağıda, en aşağılık olanısın.' Hissedemiyorum oradaki yüceltmeyi, hakaret gibi geliyor, ama hayır, tam aksine büyük iltifat!
    0 ...