Türk futbol tarihinin en büyük 2 transferinden biridir. * evet 35 yaşında da gelse böyledir, zira 20'li yaşlarında bu adamı türkiye'ye getirmek zaten mümkün değildi. bunu oyuncunun kariyerine ve oynadığı takhımlAra bakarak da anlayabilirsiniz zaten.
adam dünyanın gelmiş geçmiş en iyi 5 santraforundan biri bence ki bunu sırf galatasaraylıyım ve bize geldiği için söylemiyorum. zaten futbolla biraz alakalı olan herkes bu görüşüme katılacaktır eminim. katılmasalar da mühim değil çünkü adamın yaptıkları ortada.
Yaşı biraz fazla olabilir evet ve bazı bulanık su timsahları, tatlı su çakalları, tuzlu su maymunları hazımsızlık ve kıskançlıktan çatlarken "adam yaşlı yeaa, bu yaştaki adama bu para verilir mi" nidaları atadursun, adam daha ilk maçta giden maçı döndürürken ve Schalke maçının da en iyilerinden biri olarak, malum eleştirileri yapanlara "sizi yaşım kere sikerim ulan" mesajını çok net vermiştir ve bundan sonrası için de dosta düşmana korkuyu salmıştır.
6 aydır doğru dürüst top oynamadığı halde, nasıl bir klas, nasıl bir kalite olduğunu çok net anlıyor insan. sahada adeta a2 maçına girmiş a takım oyuncusu gibi duruyor. biraz idman yiyip form tuttuğunda şampiyonlukta belirleyici olacaktır.
iyi ki almışız, iyi ki parçalı içinde gördük şu adamı dünya gözüyle ya. mesuduz