Yıldız olmak,masumiyet karınesı goruntusu verıp "serefsızlık" yapmak degıldır,arkana Tff'nu alarak..Yıldız olmak,sana gosterilen sevginın hakkını verip daha cıktıgın ilk maçta golünü yazıp,adını haykırtmaktır milyonlara,tribünlere..Hoşgeldin Didier Drogba..