iyidir hoştur türkiye' de 40 yaşına kadar oynasa iş yapar lakin benim gözümde şöyle bişey var büyük topçular daha ilk haftadan golleri atıyor 2-3 hafta duzenlı top oynadıktan sonra kronik sakatlanma dönemine geçiyorlar. 2hafta oyna 1 ay yat gibisinden. Umarım drogba'da da aynı sıkıntı çıkmaz. Ben bi 3-4 hafta beklenmesınden yanayım bu konuda. Rakip defans yapmaktan yorulmuş akhisar dı sonuçta. He bi de drogba geldiği için herkes mutludur diye düşünüyorum. Millet bunu kıskançlık olarak algılıyor bunu anlamıyorum. Kavram endişesi olan çok arkadaş var sanırım. Umarım drogba emeklı olana kadar sakatlanmazda bizim topcularda belki bişeyler öğrenir.