arkadaşlarla deneme yaptık birbirimizin sırtında on saniye kalamadık.wesley uçtu adamın sırtına, adam kafaya çıkıp yine kafa ile gol atacak gibiydi. bundan sonra nasıl oynar ne yapar bilinmez ama yapacağını bu maçta yaptı, çita zaten yüksekti daha da yükseldi, her hafta ne yapacak diye bekleyeceğiz, parasını verelim başkan kaçmasın, yoksa paramız söyle aramızda toplayıp verelim. sevdik lan bu adamı... kim derdiki sabri ile drogba aynı forma ile gol sevinci yaşayacak..
not: uçan adam sabri gollerden sonra sakın adamın üzerine uçma unutma o da insan...