meyhanede çok samimi bi garson arkadaş var. adam hasta fenerli. drogba gağasaraydaki ilk maçına çıkıyor. dakika 60, durum 0-0 ve hopp drogbadan gol geliyor. herkes çığlık çığlığa. mekan yıkılacak nerdeyse. 2 dakika sonra hopp bir de asist yapıyor. adam çok hızlı. durum 2-0... garsona bakıyorum, garson ellerini bağlamış kalabalığa bakıp pis pis sırıtıyo.
- lan metin diyorum, niye sırıtıyosun?
fısıldıyo; o koydukça bizde koymuş gibi oluyoruz gukla diyor.. üçse dört bira, dörtse beş, yediyse sekiz bira.. sikecem alayını diyor. şu tipini siktiklerime bi bak hele diyor ( herkes kendinden geçmiş amk. hesap kitleyecek )
özetle işte böyle dragba esnafları bile güldüren muazzam bi transferdir. iyi ki gelmiş cimboma amk. 7 bira içtim 8 ödedim bende.
aklını başından alıyo insanın. mükemmel bi herif drogba.