irvon yalom'un 3 karakteri mükemmel bir şekilde kurgulayarak bir araya getirdiği kitaptır. dehasını bir kez daha hayran kalmış bulunuyorum. okunmalı ve de okutulmalıdır. yalnız filmi konusunda o kadar da iyi şeyler söyleyemeyeceğim. çekimler, karakterler, roller çok kötüdür.