Türkün uzayla imtihanının tekrarını yayınladıklarına göre durumu baya kötü olan kanaldır.
Bir hatayla böyle bir diziye para çekebilirsin, ama tutmadığını bile bile tekrarını yayınlıyorsan batmayı göze almışsın demektir. Ha çok mu umurumda? Hiç değil. En azından yazın doktorları tekrar izletmeye kalkışamazlar.