madem batmak üzeresiniz ey show tv neden küçülmeye gidip, daha ucuza yaptıracağınız farklı işlere yönelmezsiniz ki? ne biliym 25- 30 dakikalık birkaç sit-com, 40 daikaklık birkaç yeni dizi, çok yüksek bütçelere ihtiyaç duymadan bunları yapabilecek ve piyasaya girmek isteyen insanlara yaptırılabilir. yada ne bileyim ben allahın show tvsini kurtarmak bana mı düştü? olacak olan belli gibi önce tmsf sonra daha zengin başka bir kanal yönetimi alır falan filan yada kanal 6 gibi bir anda kaybolup gider.