dün akşam saatlerinde alkol kontrolüne takılıp, akşamcı bir polisten, hakkında bazı gerçekleri öğrendiğim türk içkisi.
s: scrikss
p1: çevirmeyi yapan polis
p2: araç içinde oturup, evrak sorgulaması yapan polis.
p1: üfle kardeşş
s: püfffff
p1: tamam tamam yavaş(0,00 promil tabi).
s: aga bunun sınırı kaç.
p1: 51 promil. 51 i aşarsan, "yallah şöfer" yaparlar adama.
s: ne kadar içersen bu sınırı aşarsın??
p1: ben bilmem sen ona sor (polis aracının içinde evrak kontrolü yapan polisi gösterir)
p2: Gel kardeş gel, bunlar cemaat polisi, bilmezler. keh keh keh!
s: evet abi.
p2: bünyen sağlamsa, 2 kadeh rakı veya 3 şişe bira. değilse; 1 kadehle bile 60 promili yakalarsın. hatta sağlam bir bünye, 3 kadeh rakıyı bile göstermez.
s: vay amk!
p2: ya amk!