dedelerimiz ermenileri katletti özür diliyoruz

entry62 galeri
    17.
  1. öncellikle bir türk olarak benim de destek verdiğim durumdur. ben de özür diliyorum. sövmeden önce bir dinle.

    şimdi eski zamanlara gittiğimizde; bu ermeniler köylerinden, evlerinden sökülüp atılmış. bir çok zulum görmüşler.
    işim gereği kayseri'de kaldığım zamanlar oranın yerel halkının anlattıklarını duyunca kanım çekildi resmen. "buradaki dereler ermeni kanlarından kıp kızıl akar olmuşlardı" dedi. bunun biraz abartı olduğunu düşündüm fakat bir çok kişiyle görüşünce doğruluk payının da olduğunu düşündüm. şimdi şunu önce anlayalım ermeni çetelerinin yaptıkları zulmu biliyoruz, kimse de ermeniler de zulum yapmamıştır demiyor. fakat bunu yapanlar şimdinin pkk'sı gibi adamlar. sen ermeni çetesi türkleri öldürüyor diye masum ermenilere zulum yapıyorsan orda duracaksın. şimdi diyeceksin ki zulum yoktu. bir devletin görevi nedir arkadaşlar. vatandaşını korumak değil mi? sen bunları bir yerden bir yere gönderirken bu adamlar ölüyorsa suçlusu devlettir.
    kimse korumasın, kimse kendi devletinin insanlara zulum yapmayacağından bahsetmesin çünkü komik oluyor. dersim olaylarında kendi halkını bombalayan, darbe zamanlarında hapisanelerde işkence yapan. olağanüstü hal dönemimde doğuda yapılanlar.. bunları kim yaptı? maraş, sivas katliamlarını ve uludereden daha bahsetmiyorum. uzun lafın tıpası ben kendi adıma özür diliyorum masum ermeni, masum kürt kardeşlerimizden.
    0 ...