bakın bu konu çok net müdürler. şimdi trollük yapmaya çalışıp kafa sikmeyin.
adam akıllı 2-3 yorum okuyalım diye başlığa giriyoruz 30 küsür entry girilmiş çoğu kendini ispat etmeye çalışan, hayatı boyunca sosyal olamamış, 3 kişiden fazla kişinin bulunduğu ortamlarda 4 kelimeden fazla konuşamayıp, klavye başında bu ezikliğini bastırmaya çalışanlarla dolu amına koyim.
bu adamı savunmaya çalıştığım zaman kendimi aptal gibi hissediyorum.